søndag den 7. november 2010

Scrap-a-mania

Efter en lang, men super hyggelig dag med shopping og en masse snak : ) til Scrap a mania, sidder jeg og kigger på alle mine indkøb : )
Jeg synes jeg lige ville dele dem med jer.
                                                               Lidt papir fra October Afternoon, My Mind´s Eye og en pakke6x6 fra Cosmo Cricket.
                                                              
En ny skæremaskine fra MS juhuu den glæder jeg mig til at få i brug. 
Tak til søstrene for hjælpen : )
Et par border punches, som jeg meget længe gerne ville have fingre i.
De nye super lækre stempler fra Inkido, ME LIKE
Santas workshop die 
lidt bånd, Distress ink, Mento og Stazon, et par vandpensler, jeg vil prøve kræfter med. 
lille rund punch, perler og et par nye plader til min  Bigshot, tror det efterhånden er klogt at have et par i reserve fniss.

Det var vist det hele. Må jeg se hvad du fik købt ???

1000 tak for i dag, det var super hyggeligt ; )


6 kommentarer:

  1. Dejligt at høre, at du har haft en god dag, mens vi andre bare har været hjemme. Suk, suk..
    Og sikke dejlige ting, du har købt dig. Sjovt, men det er stort set de ting, jeg går og kigger efter....så jeg kunne godt have tænkt mig hele dit indkøb !
    Rigtig god fornøjelse med tingene.

    SvarSlet
  2. Sikke nogen skønne ting du har købt. Det lyder til at have været en god dag :o)Glæder mig til at se hvad du får lavet med dine indkøb.

    SvarSlet
  3. Uha lækre ting, du har købt!
    Jeg var til scrap i jylland i weekenden og ikke til SAM denne gang.

    SvarSlet
  4. Hej Mio - fik slet ikke hilst på dig - så dig ikke. Øv. Dejlige indkøb du har foretaget. Jeg har også købt en del... pu-ha det er altså dyrt sådan en weekend, hvor butikkerne er i samme lokale ;-)

    SvarSlet
  5. fantastiske ting du har købt :) jeg kommer lige forbi og leger med dem!

    SvarSlet
  6. Tak for en hyggelig dag, det var dejligt at se dig igen.

    Jo jeg fik jo osse købt lidt, masser af disney ting, papir (som jeg jo ikke skulle have, hvid pen, glitterlim eller hvad det nu hedder (nyt i min samling)og alt det jeg har glemt jeg har købt, hmm må til at tage billeder af det lige som du gør, det er slet ikke nogen dum ide.

    SvarSlet