onsdag den 24. november 2010

Stille på bloggen : (

Ked af at der er stille på min blog, for øjeblikket. Familien er ramt af influenza ÆV..
Jeg kæmper selv, med at blive frisk til fredag, da går turen til London : )
Der er heldigvis et par dage endnu.
Jeg har bare glædet mig til denne tur meget længe, skal være sammen med min bedste veninde, og juleshoppe.
Hvis i har overskud af energi, kunne jeg godt bruge lidt : ) så ferien ikke ende med the og dyner på et hotel i London.
Rigtig god uge og weekend til jer alle.

8 kommentarer:

  1. Jamen dog. Det er da rigtig træls for dig.
    Jeg har desværre ingen energioverskud at dele ud af.
    Men jeg kan dele ud af gode ønsker om god bedring, og rigtig god shoppetur til London - heldige dig !
    Knus herfra.

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur til London. Husk Blade rubber stamp butikken ; )
    Jeg håber for dig at du bliver helt frisk.; )

    SvarSlet
  3. Øv - men mon ikke du bliver hurtig rask.
    HM og tænker, at det måske skulle have været mig, der skulle passe Viggo, så han kunne opdrage på Prize GG

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring til dig :) Og god tur til London - det lyder bare rigtig hyggeligt, og jeg kan godt forstå du har glædet dig.

    SvarSlet
  5. Sender dig lidt god energi. så må du have god bedring og en rigtig hyggelig tøsetur

    SvarSlet
  6. åh.... håber du er frisk og rigtig nyder turen til londan

    SvarSlet
  7. Jeg sender dig lige lidt af min energi!

    SvarSlet
  8. Håber at du er nået at blive frisk til din Londonstur!

    SvarSlet