tirsdag den 7. december 2010

7 dec

Tiden går alt for hurtig, men det bliver jo jul alligevel : )
Tænk idag fik jeg solgt mine første kort, det er faktisk en dejlig følelse.

Nu er jeg kommet så langt at jeg har styr på hvad der skal købes af julegaver, og de første er i hus. Skønt ; )

Et billede af mine nye Copic dem er jeg super glade for.
Så skal der bare øves og øves, glæder mig til at få dem i brug.









I dag er pakken fra SS fra pipi64 dejlige, julebånd og lidt hunde ting ; ) tak til dig Pia : )



Håber i får en dejlig aften, og 1000 tak for alle jeres søde kommentarer : )

9 kommentarer:

  1. Jeg vil se frem til at se copics´ne i brug.
    Flotte bånd.

    SvarSlet
  2. uuuuh de Copics er jeg sleeeeeeeeeeeeeeeeeeet ikke jaloux på ;) hvor er du bare heldig. lækre sager :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med salget :-) Det er nemlig rigtig skønt!

    SvarSlet
  4. Dejlige copics. Gad vide om det ikke er noget med at øve sig ? Det er det i hvert tilfælde med Distress Ink. Men dejligt med alle de fine ting du får i denne måned.
    Tillykke med salget. Det er en helt utrolig mærkelig følelse at nogen vil købe det man laver.

    SvarSlet
  5. De copics er jeg ikke faldet for, til gengæld er jeg jo faldet for så meget andet GRIN
    Min pakke i dag var fra dig - tim holtz udstansninger, dejligt.

    SvarSlet
  6. åh,,,, så flot pakke du der har fået

    knusss

    SvarSlet
  7. Hej Mio,
    Tak for din hilsen. Nej jeg har ikke fået lavet kort siden SAM, er gået helt disney agurk :)
    Ja jeg vil godt med på convention, tror det er tid til at se hvad de laver på den anden side af broen :)
    De der bånd er da bare så søde - du heldig ;)
    KNUS

    SvarSlet
  8. Sikke nogle søde bånd, lige til de næste kort du skal sælge ;) Kan godt forstå at du glæder dig til at vruge dine copics - farvelagte stempler er såååå fine ;)

    SvarSlet
  9. Herlige gaver ! Jeg glæder mig til at se resultatet af de dér copics, måske skulle man forsøge sig ? Rigtig god onsdag...

    SvarSlet