onsdag den 8. juni 2011

Et enkelt kort med bogmærke : )

Det er godt nok ikke meget jeg får scrappet i disse uger, og da slet ikke blogget : ( 
Jeg lever endnu men har bare en scrap krise hvor jeg bare slet ikke får noget lavet. jeg savner det, men kan bare ikke lige komme igang, kender i det?

Jeg prøver at følge med på alle jeres super skønne blogge, men det bliver bare ikke så meget som jeg gerne vil. Så jeg håber i bære over med mig ; )

Dette kort har jeg lavet til Sebastians voksne ven (aflaster) hun er  bare den sødeste pige man kan tænke sig, og super dygtig. Sebastian elsker at være sammen med hende, hun er nok den eneste ud over os hvor han føler sig 100 % tryg : )
Det er et gavekort fra Arnoldbusk som jeg har dresset lidt op : )
Har brugt October afternoon papir fra serien Fly a Kite, baggrundstemple fra Hero arts Designer woodgrain elsker det stempel : )
Ugler er fra sættet sweet olws og Birds and Branches , det er lavet som et bogmærke, lige til at tage af : )
Teksten er fra sættet Birthday sayings og Typewriter letters.

Håber i nyder det gode vejr, nu vil jeg tage manden under armen og gå over og få en paradis is mums : )
Rigtig god uge til jer alle.

8 kommentarer:

  1. Synes godt nok du var lidt stille. Bare rolig, din lyst og motivation skal nok komme igen. Lige pludselig bliver du igen inspireret og SÅ er du igang. Se bare dit flotte "gavekort" det er SÅ flot, vild med træstruktur stemplet, uglerne, blomsterne - ja det hele. Så du er igang. Glæder mig til at se mere. KH 10na

    SvarSlet
  2. Sådan er det jo i perioder. Det kunne være at du skulle have været med mig på kursus. Det er i hvert tilfælde inspirerende.
    Det er et lækkert kort. Lige mine farver, papirer og stempler, mums ; )

    SvarSlet
  3. Lækkert kort - flot papirvalg og stempler.

    Lyder nu godt med en is..

    SvarSlet
  4. Godt du er kommet i gang alligevel ;) jeg føler mig altid enormt inspireret, når jeg dårlig har tid til at finde en saks og underlag frem.. og uinspireret, når der er masser af tid GG I begge tilfælde skal man alligevel scrappe, ikke?

    SvarSlet
  5. super lækker og flotte farver sammen

    SvarSlet
  6. din motivation for at scrappe skal nok komme igen, hvis det er til nogen trøst. Dejligt kort fra dig igen, ja er ret vild med dine ting, så håber snart du er på banen igen ;-)

    SvarSlet
  7. Det var dog en smart måde at lave kort og bogmærke på.
    Og dejligt med sådan en aflaster. Det er guld værd. Når barnet har det godt, har forældrene jo også. (H. skal på shoppetur i dag med sin ledsager - det er noget hun glæder sig til....for der bliver nok indlagt et cafebesøg)

    Scrappelysten går vel altid op og ned.....men sommertiden er vel heller ikke sååå meget til scrap. Bare rolig...det kommer igen - og vi er her stadig.
    God pinse til jer.

    SvarSlet
  8. Sikke dog et helt fantastisk kort :) :)
    Knus Marianne, thescrapcat.blogspot.com

    SvarSlet