tirsdag den 10. januar 2012

Dejlig pakke : )

I dag kom posten med en dejlig pakke til mig fra Holland, det er gået vildt hurtig. Bestilte mine ting i torsdags og betale fredag. De har et lidt sjovt system, mht til betaling men det virker fint.

Her er hvad der var i pakken:



2 nye Smash bøger elsker bare de bøger : )
Smash Pad
Oxford paper pad 6x6
Kraft papir med forskellige tryk ( glæder mig til at afprøve det)
Whiff go Joy baggrundstempler : )

Håber i får en rigtig god dag, jeg tror jeg skal kigge på mine nye bøger tihi.....

Tak for alle jeres dejlige kommentarer, de betyder rigtig meget for mig : )

15 kommentarer:

  1. Ihh det ser lækkert ud. Elsker også bare Smash bøgerne!!! Er de billige i Holland?

    SvarSlet
  2. Wiii lækker lækker indkøb - hvor køber du i Holland ?
    Rigtig god hygge dag til dig

    SvarSlet
  3. JEg overspringshandler lige her i opgaveskrivningen herhjemme og lægger en lille kommentar til dig ;) hihi

    Sikken en lækker pakke. Jeg har også den orange og turkise smashbog og de ER SÅ LÆKRE!! Elsker dem bare. Har fyldt den orange. GLæder mig til at se hvad du får lavet med dine lææææææææææækre indkøb.

    Hav en rigtig god dag

    Kram Maria

    SvarSlet
  4. Skønne ting - jeg har kigget efter sådan et stempelt med prikker. Hvad hedder det?

    SvarSlet
  5. Uha hvor ser det godt ud Mio, jeg forstår godt det kribler efter at komme i gang. kan det betale sig at handle i Holland? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Uha hvor lækre ting du har "fået". Det er sååååå skønt med nye ting.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  7. Dejligt med pakke med posten :) Hvor i Holland handler du? Altid rart med nye adresser på butikker - hihi. God fornøjelse med herlighederne!

    SvarSlet
  8. wow en lækker pakke og nogle skønne ting :0)

    SvarSlet
  9. wow hvor er der mange lækker sager, rigtig god fornøjelse:)

    SvarSlet
  10. God fornøjelse med dine "bøger" - uh, det er sååå skønt med lidt nyt en gang imellem, det fremmer kreativiteten ;0)

    SvarSlet
  11. Iihhh, hvor lækkert !!! Så skal der leges !!

    SvarSlet
  12. Dejligt med pakker - jeg tror også jeg har fortjent en "mig-pakke" snart.

    SvarSlet
  13. Uha nogle lækre ting, du har købt. Du går da helt Smash amok...! ; )

    SvarSlet
  14. SÅ skal der dælme "smashes"...God fornøjelse ;-)

    SvarSlet