torsdag den 12. januar 2012

Vintage bog/æske

Håber i har været lidt nysgerrige tihi..
Jeg har lavet en bog/æske i vintage stilen, det er ikke rigtig noget jeg før har gjordt, men igår fik jeg lige lyst.
Den er til min veninde som elsker Sudoku.
Jeg har lavet den sådan at den kan stå i en reol, derfor har jeg heller ikke pyntet den helt vildt. Jeg også bedst li det simple look : )
Selve æsken er genbrug, der er magneter i siden, så den lukker super godt.
Jeg har brugt papir fra Riddersholm.




 Købte en Sudoku, og satte noget papir om, så den ligesom passede til bogen : )
 Den var desværre liiiidt for stor, så jeg måtte lige skære noget af, nu lige det ihvertfald en gammel bog *G*

Tak fordi du kiggede med, håber du får en dejlig dag : )

10 kommentarer:

  1. Det er en skøn æske du har lavet til veninden - og en super go' idé :)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig blevet fed! Det synes jeg jo helt klart du skulle lave noget mere - hihi. Jeg er helt vild med det "slidte" look du har lavet bogen i.

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker gave! Og superflot lavet.
    Du må have en god dag.

    SvarSlet
  4. Sikke en flot gave at få. Og rigtig god ide at beklæde sådan en æske.
    Den er blevet rigtig smuk.
    Tak for kigget. Nu har min nysgerrighed det meget bedre...

    SvarSlet
  5. Det er en dejlig gave at få og ikke mindst give... Den skal nok bringe lykke :o)

    SvarSlet
  6. Sød idé ;-) Bogstaverne ? Er de stemplet ?

    SvarSlet
  7. Hvor er den smuk... så skønne papirer og så flot dekoreret. Jeg kan også godt li' det simple. En lækker opbevaring til sudoku
    God aften

    SvarSlet
  8. Super flot æske. Lige min stil :-) knus

    SvarSlet
  9. Super flot gave, den kan kun gør glæde. Flot med det "gamle" look - det er jeg blevet helt vild med:)

    SvarSlet