torsdag den 13. december 2012

13 dec.

Vi havde en super hyggelig tur i Fields, og fik købt en del gaver ikke alle, men det er også fint resten skal jeg nok nå her i Valby : )
Det blev en meget lang dag, jeg var først hjemme kl 1830 så 9 timer ikke så sært jeg var noget træt.
Vi ville have været hjem noget før, men så var det bombealarm på hovedbanen, det var den vej vi skulle hjem. Vi blev enige om at det nok var mere hyggeligt at blive hvor vi var ti hi...
Så vi fik os et par store øl, det mente vi at vi havde fortjent : )

Så til noget der slet ikke har med julen at gøre : )
Det er fra i sommers, hvor jeg lavede et par Loer jeg har brugt noget af mine mdr. pakker fra Studio Calico.


Jeg håber i får en rigtig dejlig dag her den 13 december, og tak for alle jeres dejlige kommentarer : )

6 kommentarer:

  1. Ja det var nok osse klogere at blive hvor I nu var, så kunne I jo hygge jer mens I ventede :D
    Dejlige LO'er du har lavet - og jeg synes jo det er skønt med så meget tekst på ;)
    Ha' osse en dejlig 13.december :)

    SvarSlet
  2. To super flotte layout med søde detaljer. Det lyder som om i have en god dag

    SvarSlet
  3. Dejlige layouts. Og sjovt at se grønt græs...Det har jeg ikke set et stykke tid nu.
    God aften.

    SvarSlet
  4. God beslutning at blive!!
    Hvor er det nogle lækre sommer layouts!!!!! Jeg glæder mig at den kommer igen.

    SvarSlet
  5. Lækre layouts! Jeg har lige fået min studio calico pakke i dag, men har ikke åbnet den endnu for ikke at blive for distraheret.

    SvarSlet