lørdag den 15. december 2012

15 december

Mødet gik rimeligt godt, nu er alle sat i arbejde og det skal gå stærkt. Der er kun et halv år til Han fylder 18 år så... men håbet er lyserød : )
I dag er det rigtig trist vejr synes jeg, bare tø og regn øv ingen hvid jul. Det her sjap er altså bare ikke fedt at gå rundt i man bliver så våd.

I morgen trækker jeg vinderen at min blogcandy, du kan stadig nå det hvis du har lyst : )

Her er et billede af min kalender gaver de sidste dage, det er voldsomt hyggelig at stå op til : )



og endnu et par julekort, tror snart jeg er igennem dem tihi..



Håber i får en rigtig dejlig 15 dec alle sammen og tak for jeres søde kommentarer ; )

3 kommentarer:

  1. Godt at I fik sat gang i tingene til mødet - håber så det hele kommer til at gå op i en højere enhed :)
    Det var da nogen super fine ting du har pakket op i din kalender - det er jo en skam der ikke er så mange dage tilbage at pakke op i *G*

    SvarSlet
  2. Godt at høre, at I nu er så langt med Sebastians sag. Vi håber der arbejdes på sagen....(og hører gerne nyt på den ene eller anden måde) Utroligt, at vi skal bruge så meget energi på papir og bekymringer....Vi har jo nok arbejde i hverdagen endda !
    Flotte kort og lækre gaver....Det er så dejligt at få lidt nyt at arbejde med - her ovenpå alle julekortene.

    God lørdag aften. Uden sjap og pløre...hihi.

    SvarSlet
  3. smukke elegante kort og sikken nogle skønne gaver. Forsat god aften

    SvarSlet