fredag den 29. marts 2013

Påskekort.

Det er lang tid siden jeg har været på bloggen, vi har været ret så syge herhjemme i lang tid.
Først var det Toni med ondt i halsen og hoste så, fik jeg øjnbetændelse, halsbetændelse, influenza og til sidst lungebetændelse, det tog 16 dage : ( for det ikke skulle være løgn blev Sebastian også syg.
Cecilia blev syg da jeg næsten var ovenpå igen suk, så det har trukket tænder her hos os.
Heldigvis er vi næsten ved at være friske igen, så NU må det altså gerne blive lidt mere forårs agtig :))

Jeg har lavet nogle påskekort, fået pyntet lidt op osv men påsken bliver lidt på lavt blus i  år vi skal lige alle komme til kræfterne igen.

Her er nogle af mine påske kort





Jeg har brugt papir fra Jillibean soup, super nuttet papir.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god påske.

9 kommentarer:

  1. Rigtig flotte påskekort.
    God påske fra en der haft solcreme på i dag for ikke at blive forbrændt;):):)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde kort og ØV for et forår indtil nu. God bedring til hele styrken - mon en lille Kylle-øl kan give kræfter??

    SvarSlet
  3. Hold da op... hvor det er nogle kære kort.
    Stakkels alle jer.... kan I nu passe på hinanden og komme til kræfter igen. Selvom det er svært at få næsen oven vande igen i dette her vejr... ØV... hvor jeg savner foråret.
    GOD PÅSKE..

    SvarSlet
  4. Søde påske ting du har lavet, det er da surt med alt den sygedom, Max er også begynt i dag snot og hoste, vi trænger virkelig til sol og sommer. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Det er nogle rigtig søde påskekort du har lavet. Og sikke mange forskellige pynte-påske-dimser du har !
    Det har da været noget af en vinter I har haft med al den sygdom. Puha... (Sådan gik det her fra juleaften til ca 1 februar.) Så vi håber på forår inden længe...
    Rigtig god påske til dig og dine.

    SvarSlet
  6. Super fine påskekort! :)
    I har da været ramt må man sige - og JA! vi vil ha' noget forår nu..det er ikke et sekund for tidligt! :D
    Ha' en rigtig dejlig påske :)

    SvarSlet
  7. Super søde påskekort.
    Sikke da en omgang i har haft. God bedring til jer alle.
    God påske.

    SvarSlet
  8. hvor er de bare skønne..
    Perfekte påske farver :)

    SvarSlet
  9. Hold da op, sikke en prodution du har haft gang i. Super søde kort.

    SvarSlet