mandag den 7. juli 2014

Lidt nyt : )

Jeg er her endnu, men når slet ikke det jeg gerne vil. Heldigvis får jeg lavet lidt scrap, men bloggen er blevet forsømt, desværre. Vil prøve at råde bod for det, bare lidt ; )

Her er nogle kort jeg har lavet for et stykke tid siden, de er alle lavet med det samme stempelsæt fra Hero Arts og de støtte OWH.Den Amerikanske udgave af OSH, som mange af jer sikkert kender.




Jeg er ret vild med disse ultra søde dyr : )

Håber I får en dejlig uge og at i nyder sommeren.

2 kommentarer:

  1. Jamen du blogger jo så lige så meget som jeg gør *G* ....dejligt at der er lidt nyt igen, og hvor er det nogen super søde kort.

    SvarSlet
  2. Det er da de sødeste og sjove kort jeg længe har set, man bliver "glad i låget" især det med fårene på. knus morkaren.

    SvarSlet