fredag den 23. december 2016

23 december 2016

Toni er afsted for at hente vores kalkun, det er det vi spiser her i julen. Ingen and eller flæskesteg.
Jeg elsker kalkun, stor flot og masser af kød. Rigeligt til hele julen : )
I går aftens fik vi lavet gammeldags hvidkål. Kogt kålen, vredet, og hakket.Det kan ikke sammenlignes med stuvet hvidkål slet ikke ; )
Det ligger nu i fryseren til i morgen. Mums

I dag får i lige et billede af mit sidste julekort.
Stempler fra krumspring stamps. Mønsterpapiret er OA
Så er vi der næsten, wow december er gået hurtig,snart kan julefreden sænke sig. Det bliver dejligt
Vi ses i morgen rigtig god lillejuleaften til jer derude.

2 kommentarer:

  1. Det er lige præcis det ved julen, jeg er så vild med - alle vores traditioner. Her har jeg altid været vant til and (og en flæskesteg som backup i nogle af årene), så jeg kan slet ikke forestille mig, at det kan være jul, hvis man skal have kalkun - og du har det nok modsat og det er så fantastisk. Hver familie har sine egne traditioner og når man så finder sig en kæreste og skal finde sine egne traditioner er det spændende at se, hvordan det ender. Her er det heldigvis gået utrolig nemt. Selvom vi har haft hver vores tradition, så har vi mikset dem på kryds og tværs, så vi nu har VORES jul og jeg glæder mig til de næste par dage <3
    Sødt og rigtig julet julekort, du har kreeret. God lillejuleaftensdag hos jer

    SvarSlet
  2. Super fint kort... er ret vild med krumsprings stempler... må vist ha' fingrene i nogle når vi skal til SAM i SORØ...
    Her står den på flæskesteg... EVER... vi er heldigvis ;) - begge vokset op med den tradition.
    Men alligevel kommer der altid and på julebordet... der er jo andre de mener noget andet =0))
    Vi nyder det EVENTYRLIGE vejr... SOL og HØJ BLÅ VINTERHIMMEL.
    God lilljuleaften til dig og dine.
    SES...i morgen!!

    SvarSlet